ჩემ შესახებ

   


                     













cv

სახელი: ნინო
გვარი: მასურაშვილი
დაბადების წელი, თვე, რიცხვი: 1960 წლის 20 აგვსიტო
მისამართი: სურამი, ფალიაშვილის ქ. #13
ტელეფონი: +995 368 27 00 68; +599 48 44 60
                          
ელექტრონული ფოსტა:masurashvili.nino@gmail.com
სამუშაო ადგილი:    სურამის #1 საჯარო სკოლა

კვალიფიკაცია და სამუშაო გამოცდილება:
·         1985 - 2006 წლებში ვმუშაობდი სურამის I  საჯარო სკოლაში ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლად;
·       2007 წლიდან ვარ სურამის I საჯარო სკოლის დირექტორის მოადგილე სასწავლო-აღმზრდელობით დარგში; პარალელურად ვასწავლი ქართულ   ენასა და ლიტერატურას  დაწყებით, საბაზო და საშუალო საფეხურზე ( V, VII, IX,  XI კლასებში  ).
გავლილი ტრეინინგები   და    წარმატებები:
·         2003/2006 წლებში მომენიჭა რაიონის წლის საუკეთესო მასწავლებლის წოდება და გადმომეცა საპატიო დიპლომი;
·         2005 წელს განათლების სამინისტროს პროექტ „ილია ჭავჭავაძის“ ფარგლებში პროფესიული განვითარების პროგრამა:
ü  I ეტაპი - სწავლებისა და სწავლის თანამედროვე მიდგომები;
ü  I I ეტაპი - საგანმანათლებლო რეუსრსები ეფექტიანი გამოყენება.
·         2006 წელს ალტერნატიული განათლების ცენტრის მიერ მომზადებული ტრენინგ-პროგრამა თემაზე „სწავლებისა და სწავლის ახალი მიდგომები ქართულ ენასა და ლიტერატურაში“;
·         2007-2008 წელს ეროვნული სასწავლო გეგემებისა და შეფასების ცენტრის ტრენინგ-პროგრამა „ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის დანერგვა“;
·         2008 წელს გავიარე კომპიუტერის შემსწავლელი სრული კურსი, არასამთავრობო ორგანიზაცია „თვითმმართველობის განვითარების სასწავლო კომპიუტერულ ცენტრში“;
·         2009 წელს, ქალაქ გორში, განათლების სამინისტროს ტრენინგი „ახალი საგნობრივი სტანდარტები“;
·         2009 წელს განათლების სამინისტროს მიერ მომზადებული კომპიუტერის შემსწავლელი ტრენინგები (windows, excel, word, power point, internet explorer, chrome, საძიებო და სათარგმნი სისტემების გამოყენება);
·         2010 წლის დეკემბერში, ქალაქ თბილისში, განათლების სამინისტროს მიერ ორგანიზებული ინგლისური ენის ტრენინგი;
·         2010 წელს განათლების სამინისტროს პროგრამა „მოდული - სწავლებისა და სწავლის თეორიები და მათი გამოყენება მოსწავლეთა მოტივაცისათვის“;
·         2010 წლის სექტემბერში, ორგანიზაცია „save the children/”გადავარჩინოთ ბავშვები-ის მიერ ორგანიზებული ფსიქო-სოციალური ტრენინგი „ბავშვი და ძალადობა“;
·         2010 წლის დეკემბერში  ცენტრის  მიერ ორგანიზებული ტრენინგი ,,ქართული ლიტერატურის სწავლების ასპექტები“
·         2010 წელს  ჩავაბარე მასწავლებელთა სასერიფიკაციო გამოცდა პროფესიულ უნარებსა და ქართულ ენა/ლიტერატურაში, მომენიჭა სერიფიცირებული მასწავლებლის სტატუსი. 
·         2011წლიდან   ჩართული ვარ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების სქემაში.
·         2012 წელს  გავიარე მასწავლებელთა   პროფესიული განვითარების ცენტრის ისტ ტექნოლოგიების მეორე დონის   ექვსმოდულიანი    ტრენინგ-პროგრამა, რომლის შედეგადაც   გადმომეცა    სერტიფიკატი. ( 39 საათი )
·         2012 წლის 21 ოქტომბერს გავიარე მასწ. პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი ,, სქემაში ჩართული მასწავლებლებლების მიერ არჩეული აქტივობების ეფექტურად გამოყენების სტრატეგიები“.  ( 5 საათი )
·         2012 წლის დეკემბერში გავიარე  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი ,,როგორ ვიმუშაოთ პედაგოგიურ კვლევებზე და სასწავლო პროექტებზე“. ( 20 საათი )
·         2012 წლის დეკემბერში გავიარე  ტრენინგი --,, საგანმანათლებლო სოციალური ქსელი
·         ,,edmodo“.
·         2013 წლის მარტში გავიარე განათლების ხარისხის  განვითარების ეროვნული ცენტრის ტრენინგი დირექტორის მოადგილეთათვის. ( 20 საათი) 
               3013 წელი --დეკემბერი <<  intel  >> -ის   სასწავლო კურსი




 23 და 24  დეკემბერი, 2013  წელი  ===    მონაწილეობა მივიღე  ეროვნულ კონფერენციაში  ,,საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში’’
            მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი -საქართველოს 


      მასწავლებელთა სახლის მიერ ორგანიზებული შემდეგი  ტრენინგები :




    -9.04.2014--   ტრენინგის დასახელება:  ელექტრონული სასწავლო რესურსების მომზადება "ანიმოტოს" გამოყენებით

  • ტრენინგის ჩამტარებელი ორგანიზაცია: მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი -საქართველოს 

          2014 წელი მაისი  --გრძელვადიანი სასწავლო კურსი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
               მოდული  --    სხვადასხვა ტიპის წერილობითი ტექსტის შექმნის სწავლების მეთოდები და სტრატეგიებითარიღი-  

         12, 14,15,16,---.04.2014- ---   გრძელვადიანი სასწავლო კურსი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში

მოდული:ქართული ენის სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები.-


24,25,26.    .04.2014    გრძელვადიანი სასწავლო კურსი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
მოდული:
მოსწავლეთა შეფასება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
27 .05. --  3.06 2014  გრძელვადიანი სასწავლო კურსი ქართულ ლიტერატურაში
მოდული  ---    ქართული ლიტერატურა




6 ივნისი -2014 წელი

ვანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტიმასწავლებელთა II კონფერენციაუნივერსიტეტი სკოლას - სკოლა უნივერსიტეტს(სწავლებისა და განათლების პრობლემები)  --- წარვადგინე თემა -- წერითი მეტყველების პრობლემები



 2014 წელი // 5, 6 დეკემბერი 

    ჩატარების ადგილი --  რუსთავი , მე-12 საჯარო სკოლა    


ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 

პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტი

მასწავლებელთა III კონფერენცია

უნივერსიტეტი სკოლას - სკოლა უნივერსიტეტს

(სწავლებისა და განათლების პრობლემები) -- წარვადგინე სტატია -- მოსწავლე, როგორც მასწავლებლის  რესურსი 







ასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი

   სწავლებელთა მეორე ეროვნლი კონფერენცია.

კონფერენციის სახელწოდება: 

„საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა

ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში“

           კონფერენცია ჩატარდა ბაზალეთში, 10-12 დეკემბერი --წარვადგინე პროექტი --,,ხელით დაწერილი საგანძური "





      29 დეკემბერი , 2014 წელი თბილისის მასწავლებლის სახლში მასწავლებელთა მეორე ეროვნული კონფერენციის "საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში" გამარჯვებულთა დაჯილდოვება გაიმართა. 

გადმომეცა გამარჯვებული მომხსენებლის სრტიკიკატი 






·          
გამოქვეყნებული შრომები და სტატიები:
·         ქართული ენისა და ლიტერატურის ინტეგრირებული სწავლების დადებითი და პრობლემური ასპექტები ( ჟურნალი ,,მასწავლებელი“ 2012 წ. # 2 )
·      
             მეტაკოგნიცია საკლასო ოთახში ( ინტერნეტგაზეთი  ,,მასწავლებელი“ 16 იანვარი, 2013 წ.)  
       
           წერითი მეტყველების განვითარება  --სწავლა-სწავლების აქილევსის ქუსლი  ( ინტერნეტგაზეთი ,,მასწავლებელი " ( 04.2014 )


რეკომენდაციები:
დაინტერესების შემთხვევაში: სკოლის დირექტორი, სამეურვეო საბჭო, ხაშურის რაიონული რესურს-ცენტრი, სურამისა და ხაშურის მუნიციპალური თვითმმართველობის ორგანოები.
                                                                                                ნინო   მასურაშვილი

                                                                                                                 19. 01.  2013  












პროფესიული განვითარების სქემაში    2010 -11 წელს   ჩართული მასწავლებლის 

                                     სამუშაო გეგმები
 სურამის  I  საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი                          ------------- ნინო მასურაშვილი    


                                      

                          2011-2012 სასწავლო წელი             














               2012-13                სასწავლო წელი                  





 






  

 პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართული
          მასწავლებლის   სამუშაო გეგმა

 სურამის  I საჯარო სკოლის
 ქართული ენისა და ლიტერატურის   
2012 წელს სერტიფიცირებული  მასწავლებელი

ტ. 577 317 160
     555 377 293

 2012-13 ს.წ.




         
                                                 
                              აქტივობა

        შესრულების დრო


              
        შენიშვნა
1.   ინტეგრირებული გაკვეთილის დაგეგმვა და ჩატარება.  ( 2 გაკვეთილი )

2.    დამუშავებული თემის წარდგენა  კათედრაზე.

3.  პრეზენტაცია პროფესიული ცოდნის გაზიარების მიზნით.

4.  საგანმანათლებლო თემატიკასთან დაკავშირებული კვლევა.

5.   სსსმ მუშაობა, ადეკვატური სასწავლო გეგმის შედგენა.

6.   ისტ -ის გამოყენება სასწავლო პროცესში.

7.    საგანმანათლებლო კონფერენციაში მონაწილეობა ან მომხსენებლად გამოსვლა.

8.   საგანმანათლებლო-პედაგოგიურ ჟურნალში გამოქვეყნებული სტატია.   
  
9.     საგანმანათლებლო პროექტი.  

 ნოემბერი
აპრილი

დეკემბერი

თებერვალი



მარტი-აპრილი


სექტემბერი


წლის   განმ.

შესაძლებლობის შემთხვევაში

შესაძლებლობის შემთხვევაში

აპრილი- მაისი




აქტივობათა
კონკრეტული თემები არ არის მითითებული, რადგან მუშაობის პროცესში იდეები და თემები მობილურია






















         
https://docs.google.com/document/d/1JU8KayOX2o3GNIx-k1agjMFVDCIdpXTLveYtI4vw5_o/pub








         2013-14         სასწავლო წელი           

                                                   

https://drive.google.com/file/d/0Bwl5PZtMQYUiS1hieF80OXUtZDA/view?usp=sharing










https://drive.google.com/drive/folders/0Bwl5PZtMQYUifkp5WXZWb3FVamtZM2t3MEJyelN1c3Q1UnBqSmZfSVREaEk0bWRvT3lnNDA



















სქემის გეგმა             ----         2014     -    2015 წელი 








https://drive.google.com/drive/search?q=14-15%20%E1%83%AC.%E1%83%A1%E1%83%A5%E1%83%94%E1%83%9B%E1%83%98%E1%83%A1%20%E1%83%92%E1%83%94%E1%83%92%E1%83%9B%E1%83%90%20





















1 комментарий:

  1. მადლობა ჩემი სქემა არ მიდევს და გავითვალისწინებ აუცილებლად..

    ОтветитьУдалить