https://docs.google.com/file/d/0Bwl5PZtMQYUiNWszUkkyNzdLY1E/edit
მოსწავლის პირადი მონაცემები კონფიდენციალურია
moswavlis individualuri
saswavlo gegma
zogadi informacia
moswavle
|
///
|
skola
|
სურამის
პირველი საჯარო
|
klasi
|
XI
|
dabadebis TariRi
|
1997 weli, 29 / 04
|
asaki
|
16 წელი
|
mSobeli/meurve
|
///
|
telefoni
|
|
M misamarTi
|
surami, d. WonqaZis 12
|
isg-s Seqmnis TariRi
|
20.
08. 2014
|
მოსწავლის ისგ–ზე პასუხისმგებელი პირი : ნინო მასურაშვილი
Sexvedris
tipi
|
X
(moniSneT)
|
TariRi
|
sawyisi Sexvedra
|
15. 09.
2014
|
|
Sexvedra saWiroebiT
gansazRvruli
|
||
Sexvedra I, II, semestris
bolos
|
||
saboloo Sexverdra/Sefaseba
|
mSoblis prioriteti da interesi:
leqsikuri maragis gamdidreba . მარტივი ამბის გდმოცემა .. . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. ... . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
maswavleblis survili
. . mocemuli Temis
garSemo SeZlos martiv SekiTxvebze pasuxis gacema . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
აკადემიური უნარები
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
წერა
|
SeuZlia gadawera ,rogorc dafidan, aseve wignidan, wers martivi,
erTgverdiani teqstis Sinaarss.
.
|
weris dros uSvebs punqtuaciur,
orTografiul, Secdomebs. ver iyenebs marTlweris wesebs, ar SeuZlia weris
dros azris logikurad Camoyalibeba
|
კითხვა
|
SeuZlia martivi teqstis wakiTxva, Sinaarsis gadmocema damxmare kiTxvebis
saSualebiT, aseve SeuZlia amoicnos dadebiTi da uaryofiTi personaJebi da
daaxasiaTos TiToeli maTgani ori sami sityviT.
|
M mcire leqsikuri maragis gamo ver axerxebs
vrclad saubars romelime personaJis da konkretuli sakiTxis Sesaxeb. ver
msjelobs problemur sakiTxebze da ar SeuZlia SemogvTavazos problemis gadaWris
miseuli varianti. uWirs damoukideblad azrisgamoxatva Camoyalibeba.
|
თხრობა
|
wakiTxuli an mosmenili teqstis
Sinaarss gadmoscems martivi winadadebebis saSualebiT.
|
UuWirs movlenebis erTmaneTTan dakavSireba,
ver icavs maT Tanmimdevrobas. Aar SeuZlia auditoriis winaSe gamosvla. saWiroebs
Sinaarsis garSemo konkretuli mimaniSnebeli kiTxvebis dasmas.
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
|
SemecnebiTi
unarebi (yuradReba, mexsiereba, aRqma
|
SeuZlia sagnebis
diskriminacia formisa da sididis mixedviT. uSecdomod asaxelebs ferebs.
darRveuli ar aris aRqmis sagnobriobaSeuZlia martivi da rTuli sagnobrivi
gamosaxulebis cnoba dasaxeleba. SeuZlia sivrceSi orientacia. SenarCunebulia
xangrZlivi mexsiereba, asaxelebs sakuTar dabadebis dRes, skolis misamarTs da
sacxovrebeli saxlis misamarTs. Aasaxelebs weliwadis droebis mixedviT Tveebs.
|
D daswavlis procesi gaZnelebulia.
miwodebuli masalis Sesaswavlad swirdeba gazrdili dro.
yuradRebis gadanawilebisas
adgili aaqvs moqmedebis Zlier Senelebas. saWiroebs instruqciis xSir
Sexsenebas.
|
emociuri sfero
|
შეუძლია
ემოციების ჟესტ-მიმიკით გადმოცემა , გარკვეულ მომენტში მისი შეკავებაც არ უჭირს. არის ემოციური, თუმცა გაწონასწორებული.
|
.
|
komunikaciis
unari
ena/metyveleba
|
უჭირს,
მაგრამ მაინც შეუძლია აზრის გადმოცემა , წინადადებების წარმოთქმა. სინტაქსური
კონსტრუირება ლოგიკური და გამართულია.
|
დავითს ყველაზე მეტად უჭირს ამ
მიმართულებით . სიტყვების წარმოთქმა უჭირს, განსაკუთრებით თანხმოვნების, ხშირად
დამარცვლით საუბრობს. ემოციურ ფონზე კიდევ უფრო უძნელდება მეტყველება, რასაც
ძალიან განიცდის.
|
msxvili
motoruli
unarebi
|
D დამოუკიდებლად შეუძლია სივრცესა და
დროში მოძრაობა . ამ მხრივ არ აქვს არანაირი პრობლემა .
|
|
natifi
motoruli
unarebi
|
_ შეუძლია კალმისა და წიგნის
სათანადოდ გამოყენება . ნატიფი მოტორული
უნარები განვითარებული აქვს.
|
|
qceva/yofaqceva
|
გაკვეთილზე იცავს მოსწავლის ქცევის წესებს. შეუძლია
მოსმენა .
|
xSirad igvianebs
gakveTilze,
ხშირად აცდენს უმიზეზოდ.
|
funqciuri unar-
Cvevebi
|
დადამოუკიდებლად შეუძლია აქტივობის
განხორციელება ამ მიმართულებით
|
|
saganmanaTleblo
garemo
|
skolas aqvs resurs
oTaxi, hyavs skolis fsiqologi.
|
individualuri
saswavlo gegma
grZelvadiani
miznebi:
sagani: qarTuli
ena
Txroba:
1)ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
2)მოვლენათა თანმიმდევრობის დაცვით გადმოსცემს წაკითხული ტექსტის შინაარსს. |
moklevadiani miznebi
1) პედაგოგის daxmarebiT დეტალურად აღწერს სიუჟეტურ სურათს
|
2) სურათის თემატიკიდან გამომდინარე
შეუძლია კითხვის დასმა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
4) damoukideblad, movlenaTa
TanmimdevrobiT SeuZlia erTgverdiani teqstis Sinaarsis moyola
|
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi, resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi
da sxva.)
|
aqtivobis
ganxorcielebaze pasuxismgebeli piri
|
|
1 suraTis detaluri aRwera
|
siuJeturi suraTebi
|
resurs oTaxi
|
skolis fsiqologi
|
skolis fsiqologi
|
|
2 siuJeturi suraTis zogadi aRwera
|
sx/sx suraTebi
|
saxli
|
mSobeli (deda)
|
mSobeli(deda)
|
|
3კკითხვა
|
klasi
|
pedagogi
|
pedagogi
|
||
4ნკითხვებზე პასუხის გაცემა
|
klasi
|
pedagogi
|
pedagogi
|
||
5ტექსტის გადაწერა
|
კლ კლასი, სახლი
|
||||
6
|
|||||
individualuri saswavlo gegma
ისგ მონიტორინგი
საგანი
......................................................... ქართული ენა და ლიტერატურა
განმახორციელებელი ................................... ნინო მასურაშვილი
მოსწავლის სახელი
და გვარი ....................... დავით დარბაიძე
კლასი ...................... XI
მოკლევადიანი მიზანი
1.
პედაგოგის daxmarebiT
დეტალურად აღწერს სიუჟეტურ სურათს
2. სურათის თემატიკიდან გამომდინარე შეუძლია კითხვის დასმა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
3. damoukideblad,
movlenaTa TanmimdevrobiT SeuZlia erTgverdiani teqstis Sinaarsis moyola
1
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
09
|
10
|
11
|
12
|
|||||||||||||
2
|
2
Si სიuJeturi suraTis zogadi aRwera
|
1
|
1
|
1
|
2
|
|||||||||||||
3
|
კითხვა
|
1
|
1
|
2
|
2
|
|||||||||||||
4
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
1
|
1
|
2
|
2
|
|||||||||||||
5
5
|
ტექსტის გადაწერა
|
1
|
1
|
1
|
2
|
|||||||||||||
წელი ..... 2014
ქულები
0 ვერ ასრულებს
1
ასრულებს ფიზიკური დახმარებით
2
ასრულებს ვერბალური
დახმარებით
3
ასრულებს
დამოუკიდებლად
moswavlis individualuri saswavlo gegma
cnobebi moswavlis Sesaxeb
|
saxeli da gvari
|
Mმoswavle
|
///
|
skola
|
სურამის პირველი საჯარო
|
Kკlasi
|
VIII
|
dabadebis TariRi
|
1997 weli, 29 / 04
|
Aაsaki
|
15 წლის
|
mSobeli/meurve
|
burWulaZe ekaterine
|
ტelefoni
|
790 81 31 28
|
misamarTi
|
surami, d. WonqaZis q. # 128
|
isg-s Seqmnis TariRi
მასწავლებელი
საგანი
|
201i წლის
სექტემბერი
ნინო მასურაშვილი
ქართული ენა / ლიტერატურა
|
სfero
|
Zlieri mxareebi
|
სუსტისუსტ
სუსტი
მხარეები
მხარეები
|
|||
wera
|
მოსწავლეს შეუძლია ასოების გადაწერა,
|
უჭირს ასოების გრაფიკული
სიზუსტით დაწერა.
ვერ წერს ხაზსზევით და ხაზსქვევით
ასოებს
|
|||
kiTxva
|
სხვისი დახმარებით კითხულობს სიტყვებს და წინადადებებს.
|
უჭირს აზრის გამოტანა წაკითხული
დან. არ შეუძლია სასვენი ნიშნების
შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა.
|
|||
Txroba
|
შეუძლია, მოგითხროს მოსმენილი მარტივი ამბავი.
|
არ შეუძლია გაკვეთილის თხრობა,
ავიწყდება სიტყვები, ფერხდება და
საჭიროებს დახმარებას.
|
|||
angariSi
|
|||||
SemecnebiTi unarebi
|
აზროვნებს ყოფითი თემებისა და იდეების დონეზე.
შეუძლია
შეგონების, დარიგებისა და ახსნა- განმარტებითი მცნებების გააზრება.
|
უჭირს
სერიოზული კოგნიტური
ოპერაციების გააზრება.
არ შეუძლია
ზოგიერთი
თემისა და იდეის გაგება,
მოვლენებისა
და ფაქტების დაკავ-
შირება
ერთმანეთთან.
|
|||
გრძელვადიანი
მიზანი( მიზნები)
|
შეუძლია სხვის დახმარებით წაკითხვა.
ვერბალურად გადმოსცემს შესიტყვებას.
შეუძლია ტექსტის გადაწერა.
|
მოკლევადიანი მიზნები
1.
სიტყვების შედგენა;
2.
უჩნდება სათანადო მოტივაცია.
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის კომპონენტები
|
დამხმარე კითხვები
|
პროცესის აღწერა
|
ძლიერი მხარეები
|
რისი გაკეთება
შეუძლია მოსწავლეს?
რა აინტერესებს?
რაშია ყველაზე
წარმატებული?
( აღწერეთ დაწვრილებით
და ზუსტად )
|
შეუძლია მოისმინოს
და სათანადოდ გააცნობიეროს მარტივი თემები და იდეები. გააჩნია მცირე ლექსიკური მარაგი.
ინტერესდება თვალსაჩინო
მასალით, ცდილობს, ჩაერთოს აქტივობებში.
ოპერატიულად რეაგირებს აუდიტორიის რეაქციაზე.
|
პრობლემური
სფერო
|
რა
პრობლემები უჩნდება მოსწავლეს ყველაზე მეტად?
როდის
იჩენს პრობლემები თავს?
|
მოსწავლეს
უჭირს მეტყველება. საარტიკულაციო ბაზისი დასახვეწი აქვს. ბგერებს წარმოსთქვამს, თუმცა
სიტყვების გამოთქმა უძნელდება.
პრობლემა განსაკუთრებით იკვეთება, როდესაც სურს
ემოციის გამოხატვა, დაძაბულია ან რამეს განიცდის, თანატოლებთან ურთიერთობისას(დასვენებაზე)
რამდენადმე
გახსნილია.
|
მიზეზები
|
თქვენი აზრით
რა იწვევს პრობლემებს სწავლის პროცესში?
|
სწავლის პროცესში
პრობლემის გამომწვევი ძირითადად ის არის, რომ
შეუძლია დამოუკიდებლად მუშაობა. საჭიროებს ვერბალურ დახმარებას. ხშირად უჩნდება
კომპლექსი, ნაკლებად არის მოტივირებული. არ უჭირს ყოფითი აზროვნება მარტივ საკითხებზე.
|
წლიური მიზანი
|
რისი მიღწევა
გვინდა სასწავლო წლის განმავლობაში?
|
|
მოკლევადიანი მიზანი
|
რისი მიღწევა
გვინდა საწყის, მეორად და მომდევნო ეტაპზე წლიური მიზნის მისაღწევად?
|
|
moklevadiani
miznebi
|
1X
|
X
|
XI
|
XII
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
||||||||
1
|
|
1
|
2
|
1
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
|||||||
2
|
მოსწავლეს ეხსნება კომპლექსი, უჩნდება სათანადო მოტივაცია.
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|||||||
3
|
გრაფიკული სავარჯიშოების
შესრულება.
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
|||||||
4
|
|||||||||||||||||
5
|
ganmxorcielebeli: . . . . . . . . . . .ნინო
მასურაშვილი
weli:
2012- 2013
ქულები
0 ვერ ასრულებს
1 ასრულებს ფიზიკური დახმარებით
2 ასრულებს
ვერბალური დახმარებით 3 ასრულებს დამოუკიდებლად
moswavlis individualuri saswavlo gegma
cnobebi moswavlis Sesaxeb
|
saxeli da gvari
|
Mმoswavle
|
///
|
skola
|
სურამის პირველი საჯარო
|
Kკlasi
|
IX
|
dabadebis TariRi
|
1997 weli, 29 / 04
|
Aაsaki
|
15 წლის
|
mSobeli/meurve
|
|
ტelefoni
|
|
misamarTi
|
surami, d. WonqaZis q.
|
isg-s Seqmnis TariRi
მასწავლებელი
საგანი
|
2012 წლის
სექტემბერი
ნინო მასურაშვილი
ქართული ენა / ლიტერატურა
|
სfero
|
Zlieri mxareebi
|
სუსტისუსტ
სუსტი მხარეები მხარეები
|
|||
wera
|
მოსწავლეს შეუძლია ასოების გადაწერა,
|
უჭირს ასოების გრაფიკული
სიზუსტით დაწერა.
ვერ წერს ხაზსზევით და
ხაზსქვევით
ასოებს
|
|||
kiTxva
|
სხვისი დახმარებით კითხულობს
სიტყვებს და წინადადებებს.
|
უჭირს აზრის გამოტანა
წაკითხული
დან. არ შეუძლია სასვენი
ნიშნების
შესაბამისი ინტონაციით
წაკითხვა.
|
|||
Txroba
|
შეუძლია, მოგითხროს მოსმენილი
მარტივი ამბავი.
|
არ შეუძლია გაკვეთილის
თხრობა,
ავიწყდება სიტყვები, ფერხდება
და
საჭიროებს დახმარებას.
|
|||
angariSi
|
|||||
SemecnebiTi unarebi
|
აზროვნებს ყოფითი თემებისა
და იდეების დონეზე.
შეუძლია შეგონების, დარიგებისა და ახსნა- განმარტებითი
მცნებების გააზრება.
|
უჭირს სერიოზული კოგნიტური
ოპერაციების
გააზრება. არ შეუძლია
ზოგიერთი თემისა და იდეის გაგება,
მოვლენებისა და ფაქტების დაკავ-
შირება ერთმანეთთან.
|
|||
გრძელვადიანი
მიზანი( მიზნები)
|
შეუძლია დამოუკიდებლად წაკითხვა.
ვერბალურად გადმოსცემს მარტივ წინადადებას.
შეუძლია ტექსტის გადაწერა.
|
მოკლევადიანი მიზნები
1.
სიტყვების შედგენა;
2.
უჩნდება სათანადო მოტივაცია.
3.
პერსონაჟების იდენტიფიცირება
და მსჯელობის მცდელობა.
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის კომპონენტები
|
დამხმარე
კითხვები
|
პროცესის აღწერა
|
ძლიერი
მხარეები
|
რისი
გაკეთება შეუძლია მოსწავლეს?
რა
აინტერესებს?
რაშია
ყველაზე წარმატებული?
(
აღწერეთ დაწვრილებით და ზუსტად )
|
შეუძლია
მოისმინოს და სათანადოდ გააცნობიეროს მარტივი თემები და იდეები. გააჩნია მცირე ლექსიკური
მარაგი. ინტერესდება თვალსაჩინო მასალით, ცდილობს,
ჩაერთოს აქტივობებში. ოპერატიულად რეაგირებს
აუდიტორიის რეაქციაზე.
|
პრობლემური
სფერო
|
რა
პრობლემები უჩნდება მოსწავლეს ყველაზე მეტად?
როდის
იჩენს პრობლემები თავს?
|
მოსწავლეს
უჭირს მეტყველება. საარტიკულაციო ბაზისი დასახვეწი აქვს. ბგერებს წარმოსთქვამს, თუმცა
სიტყვების გამოთქმა უძნელდება.
პრობლემა განსაკუთრებით იკვეთება, როდესაც სურს
ემოციის გამოხატვა, დაძაბულია ან რამეს განიცდის, თანატოლებთან ურთიერთობისას(დასვენებაზე)
რამდენადმე
გახსნილია.
|
მიზეზები
|
თქვენი
აზრით რა იწვევს პრობლემებს სწავლის პროცესში?
|
სწავლის
პროცესში პრობლემის გამომწვევი ძირითადად ის არის, რომ შეუძლია დამოუკიდებლად მუშაობა. საჭიროებს ვერბალურ
დახმარებას. ხშირად უჩნდება კომპლექსი, ნაკლებად არის მოტივირებული. არ უჭირს ყოფითი
აზროვნება მარტივ საკითხებზე.
|
წლიური
მიზანი
|
რისი მიღწევა გვინდა სასწავლო წლის განმავლობაში?
|
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
რისი მიღწევა გვინდა საწყის, მეორად და მომდევნო ეტაპზე
წლიური მიზნის მისაღწევად?
|
|
moklevadiani miznebi
|
1X
|
X
|
XI
|
XII
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
||
1
|
|
1
|
2
|
1
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
|
2
|
მოსწავლეს
ეხსნება კომპლექსი, უჩნდება სათანადო მოტივაცია.
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
3
|
გრაფიკული სავარჯიშოების შესრულება.
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
|
4
|
|||||||||||
5
|
ganmxorcielebeli: . . . . . . . . . . .ნინო მასურაშვილი
weli: 2012- 2013
ქულები
0 ვერ ასრულებს
1 ასრულებს ფიზიკური დახმარებით
2 ასრულებს
ვერბალური დახმარებით 3 ასრულებს დამოუკიდებლად
moswavlis individualuri saswavlo gegma
cnobebi moswavlis Sesaxeb
|
saxeli da gvari
|
Mმoswavle
|
///
|
skola
|
სურამის პირველი საჯარო
|
Kკlasi
|
X
|
dabadebis TariRi
|
1997 weli, 29 / 04
|
Aაsaki
|
15 წლის
|
mSobeli/meurve
|
///
|
ტelefoni
|
|
misamarTi
|
surami, d. WonqaZis
|
isg-s Seqmnis TariRi
მასწავლებელი
საგანი
|
2013 წლის
სექტემბერი
ნინო მასურაშვილი
ქართული ენა / ლიტერატურა
|
სfero
|
Zlieri mxareebi
|
სუსტისუსტ
სუსტი მხარეები მხარეები
|
|||
wera
|
მოსწავლეს შეუძლია ასოების გადაწერა,
|
უჭირს ასოების გრაფიკული
სიზუსტით დაწერა.
ვერ წერს ხაზსზევით და
ხაზსქვევით
ასოებს
|
|||
kiTxva
|
სხვისი დახმარებით კითხულობს
სიტყვებს და წინადადებებს.
|
უჭირს აზრის გამოტანა
წაკითხული
დან. არ შეუძლია სასვენი
ნიშნების
შესაბამისი ინტონაციით
წაკითხვა.
|
|||
Txroba
|
შეუძლია, მოგითხროს მოსმენილი
მარტივი ამბავი.
|
არ შეუძლია გაკვეთილის
თხრობა,
ავიწყდება სიტყვები, ფერხდება
და
საჭიროებს დახმარებას.
|
|||
angariSi
|
|||||
SemecnebiTi unarebi
|
აზროვნებს ყოფითი თემებისა
და იდეების დონეზე.
შეუძლია შეგონების, დარიგებისა და ახსნა- განმარტებითი
მცნებების გააზრება.
|
უჭირს სერიოზული კოგნიტური
ოპერაციების
გააზრება. არ შეუძლია
ზოგიერთი თემისა და იდეის გაგება,
მოვლენებისა და ფაქტების დაკავ-
შირება ერთმანეთთან.
|
|||
გრძელვადიანი
მიზანი( მიზნები)
|
შეუძლია დამოუკიდებლად წაკითხვა.
ვერბალურად გადმოსცემს მარტივ წინადადებას.
შეუძლია ტექსტის გადაწერა.
|
მოკლევადიანი მიზნები
1.
სიტყვების შედგენა;
2.
უჩნდება სათანადო მოტივაცია.
3.
პერსონაჟების იდენტიფიცირება
და მსჯელობის მცდელობა.
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის კომპონენტები
|
დამხმარე
კითხვები
|
პროცესის აღწერა
|
ძლიერი
მხარეები
|
რისი
გაკეთება შეუძლია მოსწავლეს?
რა
აინტერესებს?
რაშია
ყველაზე წარმატებული?
(
აღწერეთ დაწვრილებით და ზუსტად )
|
შეუძლია
მოისმინოს და სათანადოდ გააცნობიეროს მარტივი თემები და იდეები. გააჩნია მცირე ლექსიკური
მარაგი. ინტერესდება თვალსაჩინო მასალით, ცდილობს,
ჩაერთოს აქტივობებში. ოპერატიულად რეაგირებს
აუდიტორიის რეაქციაზე.
|
პრობლემური
სფერო
|
რა
პრობლემები უჩნდება მოსწავლეს ყველაზე მეტად?
როდის
იჩენს პრობლემები თავს?
|
მოსწავლეს
უჭირს მეტყველება. საარტიკულაციო ბაზისი დასახვეწი აქვს. ბგერებს წარმოსთქვამს, თუმცა
სიტყვების გამოთქმა უძნელდება.
პრობლემა განსაკუთრებით იკვეთება, როდესაც სურს
ემოციის გამოხატვა, დაძაბულია ან რამეს განიცდის, თანატოლებთან ურთიერთობისას(დასვენებაზე)
რამდენადმე
გახსნილია.
|
მიზეზები
|
თქვენი
აზრით რა იწვევს პრობლემებს სწავლის პროცესში?
|
სწავლის
პროცესში პრობლემის გამომწვევი ძირითადად ის არის, რომ შეუძლია დამოუკიდებლად მუშაობა. საჭიროებს ვერბალურ
დახმარებას. ხშირად უჩნდება კომპლექსი, ნაკლებად არის მოტივირებული. არ უჭირს ყოფითი
აზროვნება მარტივ საკითხებზე.
|
წლიური
მიზანი
|
რისი მიღწევა გვინდა სასწავლო წლის განმავლობაში?
|
|
მოკლევადიანი
მიზანი
|
რისი მიღწევა გვინდა საწყის, მეორად და მომდევნო ეტაპზე
წლიური მიზნის მისაღწევად?
|
|
moklevadiani miznebi
|
1X
|
X
|
XI
|
XII
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
||
1
|
|
1
|
2
|
1
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
|
2
|
მოსწავლეს
ეხსნება კომპლექსი, უჩნდება სათანადო მოტივაცია.
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
3
|
გრაფიკული სავარჯიშოების შესრულება.
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
|
4
|
|||||||||||
5
|
ganmxorcielebeli: . . . . . . . . . . .ნინო მასურაშვილი
weli: 2012- 2013
ქულები
0 ვერ ასრულებს
1 ასრულებს ფიზიკური დახმარებით
2 ასრულებს
ვერბალური დახმარებით 3 ასრულებს დამოუკიდებლად
მაგარი, მაგარი, მაგარი ნინო!
ОтветитьУдалить