ინდგეგმები






https://docs.google.com/file/d/0Bwl5PZtMQYUiNWszUkkyNzdLY1E/edit


მოსწავლის პირადი მონაცემები კონფიდენციალურია 
  

moswavlis individualuri saswavlo gegma



zogadi informacia

    moswavle    
  ///
    skola
  სურამის პირველი საჯარო  
   klasi
 XI
   dabadebis TariRi          
 1997 weli, 29 / 04
   asaki                            
16  წელი
    mSobeli/meurve     
/// 
    telefoni                      
 
M   misamarTi
surami,  d. WonqaZis 12

   isg-s Seqmnis TariRi  
20.  08.  2014

მოსწავლის  ისგზე პასუხისმგებელი პირი :  ნინო მასურაშვილი

Sexvedris tipi

X
(moniSneT)
TariRi
      sawyisi Sexvedra
15. 09. 2014
    Sexvedra saWiroebiT
    gansazRvruli
     Sexvedra I, II,  semestris
     bolos
    saboloo Sexverdra/Sefaseba



   mSoblis prioriteti da interesi: 

      leqsikuri   maragis gamdidreba . მარტივი ამბის გდმოცემა .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. ... . . . . . . . . . . . . . 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  maswavleblis survili  
                                                   
. . mocemuli Temis garSemo SeZlos martiv SekiTxvebze pasuxis gacema . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .














  აკადემიური უნარები
ძლიერი მხარეები
სუსტი მხარეები
        წერა

  SeuZlia gadawera ,rogorc    dafidan, aseve wignidan, wers martivi, erTgverdiani teqstis Sinaarss.
.

    weris dros uSvebs  punqtuaciur,  orTografiul, Secdomebs. ver iyenebs marTlweris wesebs, ar SeuZlia weris dros azris logikurad Camoyalibeba
       კითხვა

  SeuZlia martivi teqstis wakiTxva, Sinaarsis gadmocema damxmare kiTxvebis saSualebiT, aseve SeuZlia amoicnos dadebiTi da uaryofiTi personaJebi da daaxasiaTos TiToeli maTgani ori sami sityviT.
M  mcire leqsikuri maragis gamo ver axerxebs vrclad saubars romelime personaJis da konkretuli sakiTxis Sesaxeb. ver msjelobs problemur sakiTxebze da ar SeuZlia SemogvTavazos problemis gadaWris miseuli varianti. uWirs damoukideblad azrisgamoxatva Camoyalibeba.
      თხრობა 

    wakiTxuli an mosmenili teqstis Sinaarss gadmoscems martivi winadadebebis saSualebiT.
   UuWirs movlenebis erTmaneTTan dakavSireba, ver icavs maT Tanmimdevrobas. Aar SeuZlia auditoriis winaSe gamosvla. saWiroebs Sinaarsis garSemo konkretuli mimaniSnebeli kiTxvebis dasmas.
     







ძლიერი მხარეები
სუსტი მხარეები
   SemecnebiTi unarebi (yuradReba, mexsiereba, aRqma

    SeuZlia sagnebis diskriminacia formisa da sididis mixedviT. uSecdomod asaxelebs ferebs. darRveuli ar aris aRqmis sagnobriobaSeuZlia martivi da rTuli sagnobrivi gamosaxulebis cnoba dasaxeleba. SeuZlia sivrceSi orientacia. SenarCunebulia xangrZlivi mexsiereba, asaxelebs sakuTar dabadebis dRes, skolis misamarTs da sacxovrebeli saxlis misamarTs. Aasaxelebs weliwadis droebis mixedviT Tveebs.



D   daswavlis procesi gaZnelebulia. miwodebuli masalis Sesaswavlad swirdeba gazrdili dro.
    yuradRebis gadanawilebisas adgili aaqvs moqmedebis Zlier Senelebas. saWiroebs instruqciis xSir Sexsenebas.
   emociuri  sfero  
   
შეუძლია ემოციების ჟესტ-მიმიკით გადმოცემა , გარკვეულ მომენტში მისი შეკავებაც  არ უჭირს. არის ემოციური, თუმცა  გაწონასწორებული.
   .
  komunikaciis unari
   ena/metyveleba

უჭირს, მაგრამ მაინც შეუძლია აზრის გადმოცემა , წინადადებების წარმოთქმა. სინტაქსური კონსტრუირება ლოგიკური და  გამართულია.

დავითს ყველაზე მეტად უჭირს ამ მიმართულებით . სიტყვების წარმოთქმა უჭირს, განსაკუთრებით თანხმოვნების, ხშირად დამარცვლით საუბრობს. ემოციურ ფონზე კიდევ უფრო უძნელდება მეტყველება, რასაც ძალიან განიცდის.
    msxvili  motoruli
     unarebi

D   დამოუკიდებლად შეუძლია სივრცესა და დროში მოძრაობა . ამ მხრივ არ აქვს არანაირი პრობლემა .

      natifi   motoruli
    unarebi


_   შეუძლია კალმისა და წიგნის სათანადოდ გამოყენება .  ნატიფი მოტორული უნარები განვითარებული აქვს.





   qceva/yofaqceva

        გაკვეთილზე  იცავს მოსწავლის ქცევის წესებს. შეუძლია მოსმენა .

    xSirad igvianebs  gakveTilze, ხშირად აცდენს უმიზეზოდ.

  funqciuri unar- Cvevebi
დადამოუკიდებლად შეუძლია აქტივობის განხორციელება ამ მიმართულებით

         



  saganmanaTleblo garemo

    skolas aqvs resurs oTaxi, hyavs skolis fsiqologi.

                    
individualuri saswavlo gegma

grZelvadiani miznebi:


sagani: qarTuli ena 



   Txroba:
            1)ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
   
      2)მოვლენათა თანმიმდევრობის დაცვით გადმოსცემს წაკითხული     ტექსტის შინაარსს.          










moklevadiani miznebi


  1)  პედაგოგის daxmarebiT დეტალურად აღწერს სიუჟეტურ სურათს 






  2)  სურათის თემატიკიდან გამომდინარე  შეუძლია კითხვის დასმა  და კითხვებზე პასუხის გაცემა.    
     















  4)  damoukideblad, movlenaTa TanmimdevrobiT SeuZlia   erTgverdiani teqstis Sinaarsis moyola


























  miznis Sesabamisi aqtivobebi
masala
   sad sruldeba aqtivoba (klasi, resurs oTaxi)
  masalis momzadebaze pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
aqtivobis ganxorcielebaze pasuxismgebeli piri

 1  suraTis detaluri aRwera
   
   siuJeturi suraTebi

    resurs oTaxi

      skolis fsiqologi

     skolis fsiqologi


2   siuJeturi suraTis zogadi aRwera

    sx/sx suraTebi

     saxli

   mSobeli (deda)               

    mSobeli(deda)
 3კკითხვა

     klasi   
     pedagogi
     pedagogi
 4ნკითხვებზე პასუხის გაცემა


      klasi
      pedagogi
     pedagogi

 5ტექსტის გადაწერა

კლ     კლასი, სახლი





individualuri saswavlo gegma












                     








ისგ     მონიტორინგი
საგანი    .........................................................     ქართული ენა და ლიტერატურა
 განმახორციელებელი  ...................................  ნინო მასურაშვილი
მოსწავლის სახელი და გვარი   .......................  დავით დარბაიძე            
  კლასი      ......................      XI
მოკლევადიანი მიზანი  
1.  პედაგოგის daxmarebiT დეტალურად აღწერს სიუჟეტურ სურათს 

2.     სურათის თემატიკიდან გამომდინარე  შეუძლია კითხვის დასმა  და კითხვებზე პასუხის გაცემა.    

3.    damoukideblad, movlenaTa TanmimdevrobiT SeuZlia   erTgverdiani teqstis Sinaarsis moyola
1

           მიზნის შესაბამისი აქტივობები
09
10
11
12










2
2   
Si  სიuJeturi suraTis zogadi aRwera

1
1
1
2











3
კითხვა
1
1
2
2











4

კითხვებზე პასუხის გაცემა
1
1
2
2











5
5

ტექსტის გადაწერა
1
1
1
2












                                                                                                                                                                    წელი  .....     2014
               ქულები
0          ვერ ასრულებს                                                   
1             ასრულებს ფიზიკური დახმარებით
2          ასრულებს ვერბალური დახმარებით            
3           ასრულებს დამოუკიდებლად         

























  

















                                                                                                                                                                              
moswavlis individualuri saswavlo gegma

   cnobebi moswavlis Sesaxeb

                 saxeli da gvari
Moswavle
               ///
skola
              სურამის პირველი საჯარო
Klasi
                         VIII 
dabadebis TariRi
1997 weli, 29 / 04
Asaki
                          15 წლის
mSobeli/meurve
burWulaZe  ekaterine
elefoni
790 81 31 28
misamarTi
surami,  d. WonqaZis q.  # 128


isg-s Seqmnis TariRi
მასწავლებელი  
საგანი

                   201i წლის    სექტემბერი
                   ნინო მასურაშვილი
ქართული  ენა / ლიტერატურა




fero

Zlieri mxareebi

                                    სუსტისუსტ   
სუსტი მხარეები                                  მხარეები

wera


მოსწავლეს შეუძლია  ასოების გადაწერა,




უჭირს ასოების გრაფიკული
სიზუსტით დაწერა.
ვერ წერს ხაზსზევით და ხაზსქვევით
ასოებს


kiTxva

სხვისი დახმარებით კითხულობს სიტყვებს და წინადადებებს.




უჭირს აზრის გამოტანა წაკითხული
დან. არ შეუძლია სასვენი ნიშნების
შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა.

Txroba

შეუძლია, მოგითხროს მოსმენილი მარტივი ამბავი.




არ შეუძლია გაკვეთილის თხრობა,
ავიწყდება სიტყვები, ფერხდება და
საჭიროებს დახმარებას.


angariSi







SemecnebiTi unarebi
აზროვნებს ყოფითი თემებისა და იდეების დონეზე.
შეუძლია  შეგონების, დარიგებისა და ახსნა- განმარტებითი მცნებების  გააზრება.

უჭირს სერიოზული კოგნიტური
ოპერაციების  გააზრება.  არ შეუძლია
ზოგიერთი თემისა და იდეის გაგება,
მოვლენებისა და ფაქტების დაკავ-
შირება ერთმანეთთან.







გრძელვადიანი მიზანი( მიზნები)
შეუძლია სხვის დახმარებით წაკითხვა.
ვერბალურად გადმოსცემს შესიტყვებას.
შეუძლია ტექსტის გადაწერა.
                     მოკლევადიანი მიზნები                      
1.  სიტყვების შედგენა;
2.  უჩნდება სათანადო მოტივაცია.








ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის კომპონენტები
დამხმარე კითხვები
     პროცესის აღწერა
ძლიერი მხარეები
რისი გაკეთება შეუძლია მოსწავლეს?

რა აინტერესებს?

რაშია ყველაზე წარმატებული?

( აღწერეთ დაწვრილებით და ზუსტად )
შეუძლია მოისმინოს და სათანადოდ გააცნობიეროს მარტივი თემები და იდეები. გააჩნია მცირე ლექსიკური მარაგი. ინტერესდება თვალსაინო მასალით, ცდილობს, ჩაერთოს  აქტივობებში. ოპერატიულად რეაგირებს აუდიტორიის რეაქციაზე.
პრობლემური სფერო
რა პრობლემები უჩნდება მოსწავლეს ყველაზე მეტად?

როდის იჩენს პრობლემები თავს?


მოსწავლეს უჭირს მეტყველება. საარტიკულაციო ბაზისი დასახვეწი აქვს. ბგერებს წარმოსთქვამს, თუმცა სიტყვების გამოთქმა უძნელდება.
   პრობლემა განსაკუთრებით იკვეთება, როდესაც სურს ემოციის გამოხატვა, დაძაბულია ან რამეს განიცდის, თანატოლებთან ურთიერთობისას(დასვენებაზე)
რამდენადმე გახსნილია.
მიზეზები
თქვენი აზრით რა იწვევს პრობლემებს სწავლის პროცესში?
სწავლის პროცესში პრობლემის გამომწვევი ძირითადად ის არის, რომ  შეუძლია დამოუკიდებლად მუშაობა. საჭიროებს ვერბალურ დახმარებას. ხშირად უჩნდება კომპლექსი, ნაკლებად არის მოტივირებული. არ უჭირს ყოფითი აზროვნება მარტივ საკითხებზე.



      
       წლიური მიზანი

რისი მიღწევა გვინდა სასწავლო წლის განმავლობაში?
  1. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად სიტყვების წაკითხვა, დამარცვლა.
  2. მოსწავლე გადმოსცემს მარტივ, მისთვის გასაგებ წინადადებებს. პასუხობს შეკითხვებზე.
  3. მსჯელობის მცდელობა.

     მოკლევადიანი მიზანი

რისი მიღწევა გვინდა საწყის, მეორად და მომდევნო ეტაპზე წლიური მიზნის მისაღწევად?
  1. მოსწავლეს ეხსნება კომპლექსი, უჩნდება სათანადო მოტივაცია იმისათვის,რომ შეასრულოს საკლასო და საშინაო აქტივობები
  2. პერსონაჟის იდენტიფიცირება.

moklevadiani miznebi
1X
X
XI
XII
II
III
IV
V
VI







1
შეუძლია ასო-ბგერების ამოცნობა: სიტყვების შედგენა.



1
2
1
 2
3
3
3
3
3







2
მოსწავლეს  ეხსნება კომპლექსი, უჩნდება სათანადო მოტივაცია.

1
1
1
2
2
2
2
2
2







3
             გრაფიკული სავარჯიშოების შესრულება.
1
2
2
2
2
3
3
3
3







4

















5
















[1]individualuri saswavlo gegmis monitoring 

ganmxorcielebeli:  . . . . . . . . . . .ნინო მასურაშვილი
weli:  2012- 2013
ქულები
0    ვერ ასრულებს                                                     1  ასრულებს ფიზიკური დახმარებით
 2   ასრულებს ვერბალური დახმარებით             3  ასრულებს დამოუკიდებლად         





























                                                                                                                                               
moswavlis individualuri saswavlo gegma

   cnobebi moswavlis Sesaxeb

                 saxeli da gvari
Moswavle
     ///
skola
              სურამის პირველი საჯარო
Klasi
                         IX
dabadebis TariRi
1997 weli, 29 / 04
Asaki
                          15 წლის
mSobeli/meurve

elefoni

misamarTi
surami,  d. WonqaZis q.


isg-s Seqmnis TariRi
მასწავლებელი  
საგანი

                   2012 წლის    სექტემბერი
                   ნინო მასურაშვილი
ქართული  ენა / ლიტერატურა




fero

Zlieri mxareebi

                                    სუსტისუსტ   
სუსტი მხარეები                                  მხარეები

wera


მოსწავლეს შეუძლია  ასოების გადაწერა,




უჭირს ასოების გრაფიკული
სიზუსტით დაწერა.
ვერ წერს ხაზსზევით და ხაზსქვევით
ასოებს


kiTxva

სხვისი დახმარებით კითხულობს სიტყვებს და წინადადებებს.




უჭირს აზრის გამოტანა წაკითხული
დან. არ შეუძლია სასვენი ნიშნების
შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა.

Txroba

შეუძლია, მოგითხროს მოსმენილი მარტივი ამბავი.




არ შეუძლია გაკვეთილის თხრობა,
ავიწყდება სიტყვები, ფერხდება და
საჭიროებს დახმარებას.


angariSi







SemecnebiTi unarebi
აზროვნებს ყოფითი თემებისა და იდეების დონეზე.
შეუძლია  შეგონების, დარიგებისა და ახსნა- განმარტებითი მცნებების  გააზრება.

უჭირს სერიოზული კოგნიტური
ოპერაციების  გააზრება.  არ შეუძლია
ზოგიერთი თემისა და იდეის გაგება,
მოვლენებისა და ფაქტების დაკავ-
შირება ერთმანეთთან.







გრძელვადიანი მიზანი( მიზნები)
შეუძლია დამოუკიდებლად წაკითხვა.
ვერბალურად გადმოსცემს მარტივ წინადადებას.
შეუძლია ტექსტის გადაწერა.
                     მოკლევადიანი მიზნები                      
1.  სიტყვების შედგენა;
2.  უჩნდება სათანადო მოტივაცია.
3.  პერსონაჟების იდენტიფიცირება და მსჯელობის მცდელობა.







ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის კომპონენტები
დამხმარე კითხვები
     პროცესის აღწერა
ძლიერი მხარეები
რისი გაკეთება შეუძლია მოსწავლეს?

რა აინტერესებს?

რაშია ყველაზე წარმატებული?

( აღწერეთ დაწვრილებით და ზუსტად )
შეუძლია მოისმინოს და სათანადოდ გააცნობიეროს მარტივი თემები და იდეები. გააჩნია მცირე ლექსიკური მარაგი. ინტერესდება თვალსაინო მასალით, ცდილობს, ჩაერთოს  აქტივობებში. ოპერატიულად რეაგირებს აუდიტორიის რეაქციაზე.
პრობლემური სფერო
რა პრობლემები უჩნდება მოსწავლეს ყველაზე მეტად?

როდის იჩენს პრობლემები თავს?


მოსწავლეს უჭირს მეტყველება. საარტიკულაციო ბაზისი დასახვეწი აქვს. ბგერებს წარმოსთქვამს, თუმცა სიტყვების გამოთქმა უძნელდება.
   პრობლემა განსაკუთრებით იკვეთება, როდესაც სურს ემოციის გამოხატვა, დაძაბულია ან რამეს განიცდის, თანატოლებთან ურთიერთობისას(დასვენებაზე)
რამდენადმე გახსნილია.
მიზეზები
თქვენი აზრით რა იწვევს პრობლემებს სწავლის პროცესში?
სწავლის პროცესში პრობლემის გამომწვევი ძირითადად ის არის, რომ  შეუძლია დამოუკიდებლად მუშაობა. საჭიროებს ვერბალურ დახმარებას. ხშირად უჩნდება კომპლექსი, ნაკლებად არის მოტივირებული. არ უჭირს ყოფითი აზროვნება მარტივ საკითხებზე.



      
       წლიური მიზანი

რისი მიღწევა გვინდა სასწავლო წლის განმავლობაში?
  1. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად სიტყვების წაკითხვა, დამარცვლა.
  2. მოსწავლე გადმოსცემს მარტივ, მისთვის გასაგებ წინადადებებს. პასუხობს შეკითხვებზე.
  3. მსჯელობის მცდელობა.

     მოკლევადიანი მიზანი

რისი მიღწევა გვინდა საწყის, მეორად და მომდევნო ეტაპზე წლიური მიზნის მისაღწევად?
  1. მოსწავლეს ეხსნება კომპლექსი, უჩნდება სათანადო მოტივაცია იმისათვის,რომ შეასრულოს საკლასო და საშინაო აქტივობები
  2. პერსონაჟის იდენტიფიცირება.

moklevadiani miznebi
1X
X
XI
XII
II
III
IV
V
VI

1
შეუძლია ასო-ბგერების ამოცნობა: სიტყვების შედგენა.



1
2
1
 2
3
3
3
3
3

2
მოსწავლეს  ეხსნება კომპლექსი, უჩნდება სათანადო მოტივაცია.

1
1
1
2
2
2
2
2
2

3
             გრაფიკული სავარჯიშოების შესრულება.
1
2
2
2
2
3
3
3
3

4











5










[1]individualuri saswavlo gegmis monitoring 

ganmxorcielebeli:  . . . . . . . . . . .ნინო მასურაშვილი
weli:  2012- 2013
ქულები
0    ვერ ასრულებს                                                     1  ასრულებს ფიზიკური დახმარებით
 2   ასრულებს ვერბალური დახმარებით             3  ასრულებს დამოუკიდებლად         
















                                                                                                                                                                              
moswavlis individualuri saswavlo gegma

   cnobebi moswavlis Sesaxeb

                 saxeli da gvari
Moswavle
              ///
skola
              სურამის პირველი საჯარო
Klasi
                         X
dabadebis TariRi
1997 weli, 29 / 04
Asaki
                          15 წლის
mSobeli/meurve
///
elefoni

misamarTi
surami,  d. WonqaZis 


isg-s Seqmnis TariRi
მასწავლებელი  
საგანი

                   2013 წლის    სექტემბერი
                   ნინო მასურაშვილი
ქართული  ენა / ლიტერატურა




fero

Zlieri mxareebi

                                    სუსტისუსტ   
სუსტი მხარეები                                  მხარეები

wera


მოსწავლეს შეუძლია  ასოების გადაწერა,




უჭირს ასოების გრაფიკული
სიზუსტით დაწერა.
ვერ წერს ხაზსზევით და ხაზსქვევით
ასოებს


kiTxva

სხვისი დახმარებით კითხულობს სიტყვებს და წინადადებებს.




უჭირს აზრის გამოტანა წაკითხული
დან. არ შეუძლია სასვენი ნიშნების
შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა.

Txroba

შეუძლია, მოგითხროს მოსმენილი მარტივი ამბავი.




არ შეუძლია გაკვეთილის თხრობა,
ავიწყდება სიტყვები, ფერხდება და
საჭიროებს დახმარებას.


angariSi







SemecnebiTi unarebi
აზროვნებს ყოფითი თემებისა და იდეების დონეზე.
შეუძლია  შეგონების, დარიგებისა და ახსნა- განმარტებითი მცნებების  გააზრება.

უჭირს სერიოზული კოგნიტური
ოპერაციების  გააზრება.  არ შეუძლია
ზოგიერთი თემისა და იდეის გაგება,
მოვლენებისა და ფაქტების დაკავ-
შირება ერთმანეთთან.







გრძელვადიანი მიზანი( მიზნები)
შეუძლია დამოუკიდებლად წაკითხვა.
ვერბალურად გადმოსცემს მარტივ წინადადებას.
შეუძლია ტექსტის გადაწერა.
                     მოკლევადიანი მიზნები                      
1.  სიტყვების შედგენა;
2.  უჩნდება სათანადო მოტივაცია.
3.  პერსონაჟების იდენტიფიცირება და მსჯელობის მცდელობა.







ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის კომპონენტები
დამხმარე კითხვები
     პროცესის აღწერა
ძლიერი მხარეები
რისი გაკეთება შეუძლია მოსწავლეს?

რა აინტერესებს?

რაშია ყველაზე წარმატებული?

( აღწერეთ დაწვრილებით და ზუსტად )
შეუძლია მოისმინოს და სათანადოდ გააცნობიეროს მარტივი თემები და იდეები. გააჩნია მცირე ლექსიკური მარაგი. ინტერესდება თვალსაინო მასალით, ცდილობს, ჩაერთოს  აქტივობებში. ოპერატიულად რეაგირებს აუდიტორიის რეაქციაზე.
პრობლემური სფერო
რა პრობლემები უჩნდება მოსწავლეს ყველაზე მეტად?

როდის იჩენს პრობლემები თავს?


მოსწავლეს უჭირს მეტყველება. საარტიკულაციო ბაზისი დასახვეწი აქვს. ბგერებს წარმოსთქვამს, თუმცა სიტყვების გამოთქმა უძნელდება.
   პრობლემა განსაკუთრებით იკვეთება, როდესაც სურს ემოციის გამოხატვა, დაძაბულია ან რამეს განიცდის, თანატოლებთან ურთიერთობისას(დასვენებაზე)
რამდენადმე გახსნილია.
მიზეზები
თქვენი აზრით რა იწვევს პრობლემებს სწავლის პროცესში?
სწავლის პროცესში პრობლემის გამომწვევი ძირითადად ის არის, რომ  შეუძლია დამოუკიდებლად მუშაობა. საჭიროებს ვერბალურ დახმარებას. ხშირად უჩნდება კომპლექსი, ნაკლებად არის მოტივირებული. არ უჭირს ყოფითი აზროვნება მარტივ საკითხებზე.



      
       წლიური მიზანი

რისი მიღწევა გვინდა სასწავლო წლის განმავლობაში?
  1. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად სიტყვების წაკითხვა, დამარცვლა.
  2. მოსწავლე გადმოსცემს მარტივ, მისთვის გასაგებ წინადადებებს. პასუხობს შეკითხვებზე.
  3. მსჯელობის მცდელობა.

     მოკლევადიანი მიზანი

რისი მიღწევა გვინდა საწყის, მეორად და მომდევნო ეტაპზე წლიური მიზნის მისაღწევად?
  1. მოსწავლეს ეხსნება კომპლექსი, უჩნდება სათანადო მოტივაცია იმისათვის,რომ შეასრულოს საკლასო და საშინაო აქტივობები
  2. პერსონაჟის იდენტიფიცირება.

moklevadiani miznebi
1X
X
XI
XII
II
III
IV
V
VI

1
შეუძლია ასო-ბგერების ამოცნობა: სიტყვების შედგენა.



1
2
1
 2
3
3
3
3
3

2
მოსწავლეს  ეხსნება კომპლექსი, უჩნდება სათანადო მოტივაცია.

1
1
1
2
2
2
2
2
2

3
             გრაფიკული სავარჯიშოების შესრულება.
1
2
2
2
2
3
3
3
3

4











5










[1]individualuri saswavlo gegmis monitoring 

ganmxorcielebeli:  . . . . . . . . . . .ნინო მასურაშვილი
weli:  2012- 2013
ქულები
0    ვერ ასრულებს                                                     1  ასრულებს ფიზიკური დახმარებით
 2   ასრულებს ვერბალური დახმარებით             3  ასრულებს დამოუკიდებლად         









1 комментарий: